Friday, June 8, 2012

Pakai helmet terbalik @ Bandung






Bercuti di Negara orang memang banyak pengalaman tak kira samada manis, lucu, sedih dan macam2 feeling lagi..

Ni antara yang unik di Bandung. Masa kereta supir kami tgh berhenti kat satu trafik light tu, tetiba nampak org pakai helmet terbalik.. haha.. Aleesya pun tanya "ibu, kenapa dia pakai topi terbalik'??? Tak terjawab ibu sebab tak tau nak jawab apa..

Tu baru sikit, banyak lagi peristiwa2 dan pengalaman2 manis kami masa di Bandung. Aishhh bilalah nak tranfer gambar 2 dalam DSLR tu...

p/s: Apa nak buat, demam lah pulak harini...

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone
Post a Comment