Monday, June 4, 2012

Bawal Leopard





Setelah 2 tahun tak berbawal, akhirnya trip holiday harini bertemankan bawal leopard dan ZARA.... sekali pakai bawal cam ni, teringat pulak zaman study kat UTM dulu... tetiba jer rasa muda remaja gitu...hehe..ok lah ni otw nak ke mutiara resort pulak.. pagi semalan baru balik dari ipoh, baju pun tak habis basuh lagi, harini holiday lagi..oppsss beg dari Bandung pun tak buka2 lagi..:)

p/s: uolsss ada tak koleksi bawal printed ni???


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone
Post a Comment