Monday, September 5, 2011

Pabila sepupu2 berBORIA!!

AMBOIII..
Bukan main GALOK (EXCITED) lagi yer Aleesya pabila dapat berjumpa dan bermain bersama sepupu2nya..
Sampai dah tak kisah mana ibu mana ayahnya...

Ni ler sepupu2 aleesya...
Aleesya dan wawa tu lahir sama tahun tapi beza bulan jer..

Gambar ni diambil masa malam raya pertama ..
Masa tu ader BBQ raya..
Tok Ma buat kambing pangang lepas hajat..
Bukan kambing jer ada...seafood macam2 jenis pun ada..

Jubah Dress Ayu Aleesya ni disponsor oleh ibu ler kan...:)
Bukan utk anak2 saudara jer...utk anak2 saudara mara lain pun ader jugak ibu hadiahkan..

Gaya cheeky masing2...
Dah macam boria pulakkan...hehe

p/s: Buat masa ni aleesya + ayyunie antara cucu termuda utk kedua-dua belah keluarga ibu dan MIL..
p/s: Ayyunie mana??? Ayyunie masa ni terkejut org dok main2 mercun berpuluh2/ beratus2 das tu..last2 duduk atas dukung ibu jer lah jawabnya..




 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment