Wednesday, September 14, 2011

Indahnya dapat SOLAT RAYA dgn anak2 kecil

Alhamdulillah...
Raya tahun ni dapat SOLAT RAYA lagi bersama anak2 kecil saya..
Walaupun masih kecil, tapi rasanya memang sengaja bawak mereka supaya sama2 dapat lihat dan dengar suasana RAYA AIDILFITRI..
Cuma kalau tahun2 lepas, bibik ada jaga Ayyunie..
Tahun ni, tak pe...mak mak saudara diaorg ramai tolong jaga...hehe..


Alahai..sweetnya Aleesya..
Bersama dengan Cik Jah dan Cik Ngah..


Ayyunie bu biasalah..
May be sebab baru 2 tahun ++ kan..
So, macam agak moody jugak mula2 sampai.
Sebab dia ni kan penakut sikit.


Last last....
Percaya tak??
Dia sendiri yang minta pakai kain solat dia..
Both damias memang dah ada kain solat seawal 1 tahun ++ lagi.
Bagi pendedahan awal...
Supaya diaorg tak pelik tgk kenapalah semua org pakai cam ni kan.




Last sekali..
Gambat ibu dan anak2 kesayangan..
Alhamdulillah...
Langsung tak meragam dan tak merengek..
Langsung tak menyusahkan..
Tapi Ayyunie boleh tahan tanya itu ini...hehe

p/s: Alamak...lupa pulak nak ambil gambar ngan TOK MA kat sebelah ibu tu..huhu
p/s: Uols bawak tak anak2 SOLAT RAYA???





 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment