Monday, September 19, 2011

Apa pendapat anda kalau ibu terlebih bergaya, anak pulak selebet jer???


\
 Cam ni ler kalau ader sepasang anak pompuan..
Ke hulu ke hilir baju mesti nak samakan..
Sampaikan ramai dah yang tertukar both damias ni kembar pulak...hehe
Kebetulan ayyunie si adik pun dah nak sama tinggi ngan kakak dan badan pun bam bam..
Tu yang ramai cakap kembarkan..
Apa2 pun bukan sahaja ibu yang nak anggunkan..
Tapi anak2 pun tetap nak bergaya..
Barulah serasi dengan tagline ZARINA AYU COLLECTIONS..
"Ibu Anggun, Anak Bergaya"

p/s: Pernah perasan tak kadang2 ader ibu yang dressing bukan main lagi, tapi anak2 selebet....huhu..kalau ibu nak siapkan 2 anak dara tu lagi lama dari siap diri sendiri...anak bergaya tak pe..jangan ibu pulak terlebih bergaya..kalau nak biar sama2 bergaya..ngeh ngeh ngeh...dari situ kita dapat menilai siapa ibunya kan kan kan..(sekadar pendapat ciput)



 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment