Thursday, July 28, 2011

Wasiat Terakhir !!

 Ntah macam mana semalam..
Datang kesedaran utk saya daftar WASIAT TERAKHIR..
Bersama AMANAH RAYA BERHAD..

Walaupun saya ni tak der lah banyak harta nak diwasiatkan..
Tapi memandangkan saya ader akaun-akaun business..
Pun penting juga untuk daftarkan tu..
Manalah tau kan..andai kata ader sesuatu menimpa...
Sekurang2nya duit dalam akaun2 syarikat tu terjamin jua siapa hak pemilik mutlaknya....
Terutama utk waris2 mutlak saya!!!

Rasa sebak masa menandatangani WASIAT TERAKHIR tu..
Ntahlah..macam2 fikir terutama anak2..
Sekurang2nya kalau saya PULANG...ada juga bekalan utk anak2 saya hidup dgn tenang..


Borang yang saya tandatangan semalam
Ada lagi satu borang kena isi declare harta kita..
Huhuhu..macam lah banyak harta nak declare kan...
Tak pe..yang pasti tanggungjawab saya kepada pewaris2 dah selesai...


p/s: Jangan susahkan waris kita utk tuntut harta!!!! Nampak tak urgent , tapi sangat important kan!!!

p/s: Sejak2 dah masuk umur 30-an ni, banyak memikirkan ke arah masa depan...alhamdulillah..maju setapak ke hadapan...





 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment