Friday, July 1, 2011

Keyword paling laris minggu ini!!!!

Apakah keyword paling laris dalam blog anda???
Kalau dalam blog ibu ni tak lain tak bukan..
Keyword "Resepi" dan juga keyword " Kebaya kanak-kanak"
Memang 2 keywords tu paling laris lah...
Dah lama ibu perhatikan memang itu jer lah keyword yang selalu muncul dalam statistik..
Sampai banyak kali juga blogger2 baru/ yg ibu tak kenal bertegur sapa/ bertanya pasal resepi2 dan kebaya kanak2 dalam blog yg tak seberapa ni..

Ni ibu captured 2 hari lepas..
Keyword yang sama juga naik..
Alhamdulillah...sekurang2nya dapatlah juga share sedikit ilmu bersama dengan pembaca2 di luar sana kan..

Owh yer..selain tu antara keywords yang laris juga aderlah pasal "holiday"
Antara tempat yang selalu org tanya pendapat dan tanya pelbagai soalan adalah ke  
Endau Beach Resort, Batam Indonesia dan USS...
Semoga blog yang tak seberapa ni dapat membantu sesiapa yang nak sedikit info pasal cuti2, resepi dan baju kebaya kanak-kanak...

p/s: Apa pula keyword paling laris di blog anda????







 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment