Thursday, July 7, 2011

Aquaria KLCC

Yer betul!! 
Tepat sekali tekaan anda semua dalam entry semalam..
Jawapannya AQUARIA KLCC...

Jom tgk gambar jer lah yer..
Biar gambar bercerita lagi senang..
Lagipun citer dah basi...huhu


Siapa jakun tgk penyu ni???
Ibu atau ayyunie???


Both damias suka naik escalator ni...
Sambil2 tgk ikan atas dan kiri kanan


Ingat ada ikan jer..
Ular pun ada


Rama-rama diawet


Sukanya mereka..


Pari sebesar2 alam..


Apa ni???


Pari lagi..


First time tgk Octopus Live


Cacing ke ular ni??

p/s: Mau pergi pejabat pos daaa...



 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!! 
 

5 comments:

mamasuri said...

saya yg dok kl ni..
tak pernah lagi bawak suri ke sana..
cam seronok jer...hehehe

amiey lee said...

hi ehhh bila pegi nih..huhu kalau tau nk g sini leh kita belikan tiket dapat harga staff

mummy_ayu said...

dah byk lain dah..
pernah gie sekli je dulu, time Ian kecik dulu

Nana said...

kita xleh dok lama2 kt terowong tu
rasa mcm pening je
tgk hehe
ingtkan besar sgt tau
aquria ni
kecik je kan

mamaRIFQY said...

na tak pernah jejak kan kaki ke aquaria..sian kan??hahhahahaa