Tuesday, April 16, 2013

Si gadis bunga!!!


Ya gadis lah sangat kan..
Saya cuma tulis apa yang org komen kat gambar-gambar ni dalam FB jer...hihi..
Jadi saya jujur kan...tak buat2 cerita...:))

Apa2 pun bunga2 tu adalah bunga yang saya beli utk Aleesya masa dia pakai shawl..
Alaaaa, pinjam anak punya...tak salahkan..
Sekali sekala bila dah penat bekerja, nak juga merasa gadis persis supermodel depan cermin..:))
Asyik tgk gambar org lain snap gambar sendiri jer..
Jadi saya pun nak merasa pengalaman itu!!!
Ngeh ngeh ngeh, ayat tak boleh blah kan!!!


Ni masa nak pergi BBQ party kejiranan hari sabtu malam ahad lepas..



Yang ni pula masa nak gi makan Baby Crab goreng kat Medan Tepian Tebrau ahad malam isnin lepas..

Ok, jujurnya ramai yang komen pakai shawl lebih nampak muda daripada pakai tudung ber-awning kan...setuju???


Dan inilah si gadis saya yang sebenar-benarnya!!!!


p/s: Selamat bekerja uolsss, tingkatkan prestasi, kurangkan perkara yang negatif..Insyallah, keberkatan bersama kalian semua!!!
Post a Comment