Friday, April 26, 2013

Fenomena Coklat IQ -CocoDamia


Jumaat penghulu segala hari..
Kerana mempunyai kemuliaan dan keistimewaan di sisi Allah SWT.

Syukur Alhamdulillah..
Program Tazkirah serta memperkenalkan Coklat IQ-CocoDamia berjalan dengan lancarnya pagi tadi di Sekolah Rendah Kebangsaan Mutiara Rini 2. Terima kasih kepada Guru Besar sekolah tersebut kerana memberi peluang kepada team Coklat IQ-CocoDamia utk bersama-sama bercerita kebaikan serta khasiat Coklat IQ tersebut.


Seawal 5:30 pagi lagi En, Khairuddin keluar rumah utk berjemaah di Masjid Taman Universiti bersama pembantu-pembantunya. Kemudian terus ke S.R.K Mutiara Rini 2 utk sama2 membaca Yassin bersama guru2, staff2 serta pelajar2 sekalian. Kemudian dimulai dengan acara tazkirah serta penerangan kebaikan Coklat IQ daripada En. Khairuddin. Wahhh nampaknya para guru dan pelajar begitu khusyuk dan teruja mendengarnya.

Tester, sample dan stok Coklat IQ-CocoDamia habis licin....licin selicinnya.
Alhamdulillah...Syukur dengan nikmat ALLAH serta rezeki daripadaNYA..\
Insyallah, jika kita berniat baik dan niat ingin menolong orang, saya percaya Allah pasti permudahkan segala urusan. Terima Kasih Ya Allah.


En. Khairuddin begitu terkejut dengan student yang begitu ramai ini.
Sangkaanya hanya tazkirah di Surau2 bersama2 dengan pelajar2 UPSR sahaja.
Walaubagaimanapun, segalanya berjalan dengan lancar.


Guru-guru yang sporting..
Masing-masing bila dah rasa, nak rasa lagi dan lagi..
Masing2 komen cakap "SEDAPPPP!!! Setaraf dah dengan coklat Cadburry dan Kit Kat"
Alhamdulillah, saya tak nak cakap apa2..
Biarlah anda rasa, dan anda yang tentukan kesedapannya..
Yang pasti
GIGITAN PERTAMA KESEDAPAN DINIKMATI..
GIGITAN ISTIQAMAH KEBAIKAN DI RASAI..
Insyallah!!


Terima kasih kepada Guru Besar dan Guru HEM yang yakin dan percaya akan produk Coklat IQ-CocoDamia ini.


Syukur Alhamdulillah, walaupun baru nak masuk 1 bulan di pasaran Coklat IQ-CocoDamia ni, namun penerimaannya semakin meniti bibir ke bibir. Masing2 selepas makan 4-6 Bar Coklat IQ, masing2 cakap ada perubahan. Tapi tak semua perubahan sama. Stokis baru sahaja order stock berdozen2 2 hari lepas, tup tup harini sampai whatapps suruh pos lagi stok secepat mungkin. Ada yang nak jadi dealer, ada yang nak jadi reseller. Alhamdulillah..tanpa keyakinan pada rezekiMU, pasti ia takkan berlaku.


Selain daripada stokis, dealer dan juga reseller, sample2 juga dibuat untuk orang yang baru pertama kali nak cuba makan Coklat-IQ-CocoDamia ni. Hahaha, rata2 cakap "kurang manis"...semalam ada seorang dealer baru di Bandar Baru Uda cakap "kalau org kelantan ni, mesti cakap owner coklat IQ ni kedekut sebab kurang manis, orang kelantan kan suka manis"..
 Apa2 pun Coklat IQ-CocoDamia ni memang low fat, less sugar... memang itu yang sepatutnya dititikberatkan!!! No Worries, produk ni telah mendapat Nutrition Fact dan kajian dari FAMA. Dan tambahan pula makanan Sunnah pun ada banyak dalam coklat tu. Bukankan Barakah makan makanan Sunnah ni.


Selain itu, hari demi hari, Insyallah Coklat IQ-CocoDamia akan mula masuk pasaran kedai2 Muslim bermula di Johor dan seterusnya ke negeri-negeri lain. Percayalah, pasti ada yang berbeza Coklat IQ-CocoDamia ni dengan coklat-coklat yang lain. 
Tepuk dada, tanya iman dan selera!!!
Kerana tiada paksaan untuk membelinya.
Yang baik datang daripadaNYA.
Yang buruk adalah datang daripada kami sendiri..

Untuk maklumat pembelian, stokis, dan pengedar,
boleh layari:


p/s: Terharu saya harini, nak menangis pun ada, pabila ada beberapa yang makan Coklat IQ-CocoDamia hantar testimoni kat saya. Masing2 ada perubahan ke arah positif. Ingat tu kuasa Allah, bukan kuasa Coklat IQ-CocoDamia..cuma kita berusaha utk mendapatkannya...kerana saya hanya menyampaikan yang benar dan betul sahaja. Allahuakbar!!!

4 comments:

MaMa3H said...

Patutlah td balik sek hmaira gtau ayah damia dtg sekolah....ingatkan bawa balik sample coklat..tp bg pamplet jer kat mama dia...anyway tahniah ayu..semoga terus sukses dgn biz baru nie....:-)

Ayu Zarina said...

laa, humaira sekolah tu ke?? hihi...sebenarnya sample dan tester dah siap2 buat utk students dan cikgu2..tapi staff yang edarkan sample dan tester tu cakap, balang coklat sampai kat Cikgu jer terus lesap...tak sempat budak2 nak rasa...alahai siannya..nanti free2 datang jer kak dina kat tuition ayu ni, rasa coklat dulu...hihi

firdausi said...

Kak ayu,saya nak jd pengguna pertama ditrg.manalah tahu kot2 leh jd stokis trg.

lina said...

congrats kak ayu. dah ada produk sendiri. bestnye!!