Monday, April 16, 2012

Set loket dan rantai untuk Aleesya...



Tadi masa lunch gi Soft Opening Avon kawan...
Tgk2 katalog, ternampak pulak set loket dan rantai ni..
Sweetttttttttttttttttttttttttttttttt sangatttttttttttttttttttttttttttttttt...
Terus teringat kat Aleesya masa ni...
Sebab lately Aleesya merengek2 nak pakai barang kemas itu ini..
Tapi ibu dah serik nak bagi pakai sebab 1 rantai dan 2 gelang tangan dah pernah hilang kat Tadika..
Yang paling sedissss, salah satu rantai tangan tu terukir nama Damia Aleesya..
Masa dalam pantang lagi gi Habib Ampang ukir nama Damia Aleesya tu tau..
Walhal beli kat Habib Angsana ni jer....
Memang terukir dalam memori betul lah gelang tu..

So, konklusinya beli yang macam ni lagi senang..
Tapi kena tgk jugak Aleesya ni sensitif tak kulitnya..
Rasanya kalau tak pakai hari2 okey kot kulitnya...
Apa2 pun Aleesya sangat suka pakai rantai dan loket ni.....

p/s: Ada anak dara cam ni lah kan...pantang nampak benda sweet, semua nak dibeli...walaupun kadang2 tak pernah pakai langsung pun benda yang kita beli tu...tak pe lah...janji anak2 happy..
Post a Comment