Sunday, April 15, 2012

Jom masak asam pedas paling senang sambil tunggu NONA kul 2 nanti..

Harini pagi2 lagi dah pergi pasar tani..
Nak ambil mood main masak2..


Cer teka cer teka...Nak masak apa tengahari nanti???


Memang ler paling senang...
Sebab guna pes segera...hehe
Beli kat Melaka bulan lepas..
Senang hingga menjilat jari kalau ikut instruction kat belakang tu...
Yang pasti rasa umpama yang original..


Aksesori asam pedas yang wajib ada..
Tak ada ni memang tak umphhh ler asam pedas..


Dah siap2 masak pun..
Harini masak awal...tapi makan lambat lagi..
Sebab baru kul 10 tadi makan nasi kerabu...
Hari utk merehatkan minda dan badan yer..
Bukan senang hujung minggu nak lepakkkk rumah ni...
Kalau tak banyak jer agenda ke hulu ke hilir..
Eh, lupa pulak...harini ada jemputan jugak lah...

p/s: Jangan lupa saksikan NONA harini yer...alahai..cam mana lah hasil shooting NONA kat rumah kami bulan FEB haritu...hehe


Post a Comment