Tuesday, April 24, 2012

Alhamdulillah...dapat call dari Johnson & Johnson



Alhamdulillah..
Balik ambil both Damias dari tadika mereka, singgah masjid kejap nak solat zohor..
Lepas jer habis solat nak masuk kereta, dapat call dari Johnson & Johnson..
Katanya saya menang hadiah utama..
Lama dah join contest ni..
Kalau tak silap first/second week contest ni dah join masa March aritu..
Lama rasanya nak tunggu diaorg umum pemenang..
Walaupun saya baru perasan yang contest ni akan tamat pada 30hb ni..
Rasanya mereka still pilih2 pemenang lagi kot...

Apa2 pun syukur..
Sebab kalini saya dapat berphotoshoot dengan Ayyunie..
Kalau dengan Aleesya dah banyak terutama yang Dutch Lady tu kan..
So rasanya adil kalini untuk Ayyunie pula..
At least sama adil sama rata kan utk both my Damias..

Owh yer..kalau nak tahu gambar mana yang saya hantar, gambar tu pernah masuk dalam Wanita Hari Ini sempena Hari Ibu last year...kejap kejap saya cari dalam FB ada tak gambar tu yer..


Hah...jumpa pun gambar ni...
Ni lah gambar yang saya hantar..
Lepas tu kena tulis apa persamaan antara anda dan anak anda dari segi luaran dan dalaman..

Hadiah2 utk contest ni..
5 pemenang utama memenangi Photoshoot ibu dan anak bernilai RM1000
20 pemenang saguhati dapat RM500

p/s: Alhamdulillah...







6 comments:

Mama Zharfan said...

congrats :)

mummy_ayu said...

congrats dear..best la berPS nanti

yumielufya said...

Tahniah kak Ayu..Tahun ni Kak Ayu banyak menang contest..murah rezeki betul..Tahniah ya..

nad said...

congrats jugak :)

*∽ IZAN ∽* said...

Tahniahh! memang sweet gambar tuh!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila join jugak tak taulah menang ke tidak hehe