Wednesday, March 21, 2012

Saya menang Kerusi OSIM UASTRO dari Jacob's Malaysia! Alhamdulillah...


Alhamdulillah...
Masa tgh makan lunch tadi, dapat call lagi sekali dari JACOB'S MALAYSIA!!!
Saya menang kerusi OSIM UASTRO macam gambar kat atas tu..
Ni ler contest yang diberitahu sebelum ni yang saya shorlisted dalam Grand Prize tu...
Lama juga masa first call dapat hari ahad tu..interview macam2...dekat 20-30 minit jugak tanya tu ni..

Calling2 hari ni pula adalah secara officially bagitau saya adalah pemenang utk Kerusi Osim tu..
Yang bestnya saya juga berpeluang utk memenangi Hadiah Grand Prize yang mana menang cash dan juga dapat muncul dalam iklan TV Jacob's bersama bonda tersayang...Amin Amin...Doakan saya menang yer kawan2..

Dan kata pihak Jacobs, kisah menang saya akan keluar dalam Harian Metro juga. Dan kena bergambar dengan bonda yang duduk di atas kerusi OSIM tu...wahhh...alhamdulillah..

p/s: Mudah-mudahan ada rezeki saya nak menang Grand Prize yer kawan2....
p/s: Baru last 2 week pergi Takashima nak beli kerusi urut ni...siap terserempak dengan kawan lagi masa tu...pastu tiba2 terdetik dalam hati " nantilah beli dulu, kot2 menang yang osim punya kan"......alhamdulillah....ia menjadi kenyataan...




 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!

Location:Jalan Kebudayaan 1a,Johor Bahru,Malaysia

4 comments:

~azillakhalison~ said...

tahniah kak....alhamdulilah...rezeki akak sekeluarga melimpah ruah :)

amiey lee said...

alhamdulillah memang rezeki murah la akak ni...tahniahhh

Wan Amira said...

rezeki u sangat murah yer tahun 2012 ni.. congrats!!

Chekgu Azrine said...

Tahnish...