Thursday, December 1, 2011

1 DECEMBER!! HARI YANG DITUNGGU-TUNGGU..


Cer teka cer teka..
Apa yang ditunggu2 sangat tu??
Alahai...nak tgk tayangan awal, kerja lah pulak dari jam 8 pagi hingga 5 petang..
Nak tgk tayangan kul 7 lebih...insyallah sempat kot...sebab kat JB ni maghrib pun awal..6:55 dah maghrib..
Nak tgk tayangan kul 10 malam?? hohoho..tak sesuai sebab esoknya kena bangun awal2 pagi kan..
Kang tak terbangun pulak...hehe..cam tak biasa tido lambat jer..

Oklah..kita tgk lah cam mana..
Kalau dapat tgk harini..alhamdulillah..sebab memang dah lama aim filem ni..
Kalau tak dapat tgk harini...weekends ler jawabnya..huhu

p/s: Jangan lupa bawa tisu banyak2!! 


 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment