Sunday, November 6, 2011

Salam Aidiladha..

Salam Aidiladha kepada semua sahabat handai serta keluarga di kampung..
Yang balik kampung berhati-hati di jalan raya..
Yang tak balik kampung macam saya, itulah pengorbanan yang perlu kita lalui..

Apakah sajian anda semua di pagi raya Haji ni??
Kami sekeluarga makan..


Tiramisu 


Nasi Mandhi Arab 

p/s: Resepi??? Nanti erk updated!!
p/s: Phewwww....akhirnya mode main masak2 kat dapur muncul semula...tu pun sebab nak raya...hehe


Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!

5 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

salam aidiladha.. kitaorg pun raya kat puchong jekk isk isk isk

sedapnya tiramisu tuhhh! peberet tapi tak pernah try buatt .. nanti share resepi yekkk!

MaMa3H said...

salam aidiladha utk ayu sekeluarga....menu yg sungguh menyelerakan...:-)klu nk cari model sampingan cuti2 sek nie...bgtau k....;-)

Sidratul Muntaha said...

terbaekk..
adoyaii...
mmg ahrus repeat la..
mahu cari thick cream!mah cari thick cream sama swiss roll!!
yum yum yum!!
tiramisu!!

Nana said...

maveless wooo
tiramisu mcm kt otel 5 star

Zana Nordin said...

salam aidil adha ayu dan keluarga..
sempat lagi kan..

wah..dia dah try dulu ler buat tiramisu tu..
cun nyer...sayang nak makan..
dah mcam kat kedai dah....

next year ayu kena masuk masterchef
coz'
ada bakat dlm masak memasak nie..
nak2 bab2 presenting tu..mmg kelazzzzzz