Friday, November 25, 2011

Pernah main air banjir????

Kat bawah ni semua gambar betul2 belaka..
Bukan gambar google..
Cuma saiz kecik lah pulak..
Cilok dari FB ayah damia..

Kat kelantan kan dah banjir..
So, tidak ketinggalan jugak rumah parent in law (PIL) ibu..
Memang rasanya tiap2 tahun rumah PIL ibu tu akan naik air..
Cuma bezanya sikit atau banyak air banjir tu..


Ni gambar adik ayah damia ngan anak2 saudaranya tengah mengayuh bot utk keluar dari rumah..
Kalau nak tahu, budak2 ni suka weiiii banjir..
Siap berdoa lagi tu agar banjir cepat...haishhh budak-budak...budak-budak..




See, air naik depan rumah..
Nasib baik rumah kampung tinggi2..
So, rasanya belum masuk rumah lagi kot air2 ni..
Kat dapur rasanya dah naik..
Fuhhh..dasyatt! Main kayuh2 perahu depan rumah...:)


Ni adik ayah damia..
Suka pulak dia dapat main kayuh2 macam ni..Haishhh tak bahaya ke??
Takut lintah jer melekat kat kaki or celah2 mana yang patut...huhu haru nanti..

p/s: Rumah mak ibu kat Pasir Mas tak pernah naik banjir lagi ...walaupun rumah tak ada tangga..may be sebab tepi jalan besar kot..

p/s: Ibu tak pernah lagi ada pengalaman main banjir cam ni...serius sangat takut bila fikir pasal banjir ni..fikir bencana atau kemalangan jer..tapi bagi org yang dah biasa main banjir, leh pulak tak takut langsung erkkk..

p/s: Uols pernah ke main banjir-banjir cam ni???


 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment