Thursday, November 10, 2011

Ayyunie dan ibu dalam majalah MAMI & BABY|| Tapi sayang sebab tak sempat nak ambil hadiah cabutan bertuah

Yuhuuuu!!!
Ayyunie dan ibu dalam MAJALAH MAMI & BABY keluaran November
Menang tempat ke-3 dalam Baby & Parent catwalk
Nampak tak ibu ngan ayyunie??
Dalam gambar yang menyerlah dengan tudung fareeda tu...hehe
Walaupun gambar kami kecik, tapi banyak gak nampak gambar ibu ngan ayyunie hehe..
Pengalaman pertama untuk ayyunie ni..


Tapi sayangnya...
Lepas jer catwalk tu, kami anak beranak terus balik..
Sebab nak ke tempat lain pulakkan..

Pastu semalam ada salah seorang peserta sekaligus pemenang no 2 catwalk tu juga inbox dalam FB ibu..
Jauh oooo dia datang...dari kelate tu..
Memang berbaloi2 lah dia masuk sebab menang kan..
Dia bagitau yang nama ibu dapat cabutan bertuah..
Menang hamper Johnson & Baby tu..huhu.
Ni buktinya..








Tak pe lah nak buat cam mana..
Selalu cam tu..
Kalau time balik awal jer..mesti nama dipanggil dalam cabutan bertuah..
Kalau tunggu tu tak pulak nama bertuah...huhu
Apa2 pun semua rezeki daripadaNYA...



 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!! 
 
Post a Comment