Thursday, November 10, 2011

Nuffnang! Kenapa berubah dari Glitterati ke Ordinary??




Dah 1 minggu keadaan ni berlaku..
Tak faham...elok2 status kita Glitterati..
Tiba2 pulak jadi Ordinary..
Nak kata ada advertisements lain kat dalam blog ni tak jugak..
Sebab "heartbeat" tu ke??
Dah lama apa "heartbeat" tu dalam blog ni..
Tu pun malas nak amik tahu sangat...



Last week tgk duit nuff ni belas2 ringgit..
Sekarang dah bahagi 2 lah kan..
Alahai..otai2 bloggers...
Ada siapa2 boleh bagi penerangan tak?? Kenapa jadi cam ni??
Please please please!



 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment