Wednesday, November 2, 2011

Jangan cakap apa!!! Tengok jer !!! :)










p/s: Ingat senang ke nak photoshoot budak2 kecik ni...kita yang kena jaga mood dia dari awal sampai lah akhir photoshoot tu...apa yang dia minta, semua kena tunaikan...contohnya masa tgh photoshoot nak makan ice cream...hah ko..jenuh gi beli ice cream cepat2...kalau tak mood nak bergumbira dan senyum2 masa photoshoot tu hilang lorrrrrr....gambar2 kat atas tu persediaan amik mood nak photoshoot ngan KEBAYA ZARINA AYU...bukan main galak lagikan...:)

p/s: Eh!! Jangan tgk ajer....nak komen pun boleh...hehe...:)


 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!! 
 

12 comments:

Anonymous said...

terbalik dah pulak kan. kite lak kene ikut ckp drg. hehe. btw, comey :)

mummy_ayu said...

memang..advenure nak amik gambar bebudak nie..kena layan je mood diaorg.

Mama Zharfan said...

tomeyyy

syanasaid said...

comel!!!
tu la ingat xbleh komen entry ni..hahhaa

terpaksa la ikut kan..dorg yg jd bos time PS

aNaYaNa said...

nak kata jugak! 2 amoi yang comei..hehe..

.: iEyLa :. said...

hihi...comeyyy..
geram la tgk damia's nih.. ;)

nanakimie said...

dua beradik yg tomey!:) nana suka semua pic..hehe..

Zana Nordin said...

he he heeh..baru nak diam2 jer...
1 jer auntie nak ckp..
both damia's sangat2 ler comel

amoi dah makin matured muka dia...
geram ngan amoi.....

wan nurul hezrina said...

cantiknya anak2 dara akak

Norazrani Maamin said...

geram kat 2 beradik nie...comel betul...hehee

Bunga Cahaya Eryna said...

heee...nak pndai tackle diorg juga..(1st time experiance photo shoot)

Mama Rayyan said...

ish...kiut betol la dak 2org ni geram!! hehe