Wednesday, November 2, 2011

Jangan cakap apa!!! Tengok jer !!! :)










p/s: Ingat senang ke nak photoshoot budak2 kecik ni...kita yang kena jaga mood dia dari awal sampai lah akhir photoshoot tu...apa yang dia minta, semua kena tunaikan...contohnya masa tgh photoshoot nak makan ice cream...hah ko..jenuh gi beli ice cream cepat2...kalau tak mood nak bergumbira dan senyum2 masa photoshoot tu hilang lorrrrrr....gambar2 kat atas tu persediaan amik mood nak photoshoot ngan KEBAYA ZARINA AYU...bukan main galak lagikan...:)

p/s: Eh!! Jangan tgk ajer....nak komen pun boleh...hehe...:)


 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!! 
 
Post a Comment