Thursday, August 25, 2011

Keputusan Ujian Bulanan August Damia Aleesya!!!

 Alhamdulillah..
Walaupun nampak senang ujian ni...
Tapi ia cukup membanggakan bagi seorang ibu yang baru mengalami pengalaman2 seperti ini..
Anak sulungkan, jadi hasil2 ujian macam ni sangat memberangsangkan hati seorang ibu..
Bagi kita nampak senang, tapi mungkin bagi budak yang nak masuk 4 tahun, ia begitu struggle utk mengingati semua yang diajar di sekolah..
Apa2 pun....You Go Girl!!!
Tahniah dan terima kasih daripada ibu utk Damia Aleesya!!


Kalau kat U ni, dah dapat 4 flat ni...:)


Dah tanya banyak kali, Aleesya buat sendiri atau teacher yang tolong..
Aleesya jawab
"Semua Aleesya buat sendiri lah"


EnglisH Test!!


Yeayy...dah ada improvement dalam Mandarin...


Mathematic Exam..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dan yang paling membanggakan ibu ialah:

Sesuatu yang ditunggu2 oleh para ibu rasanya..
Pabila anak masing2 pandai mengeja dan menulis nama sendiri...
Alhamdulillah...rupa2nya dah lama Alesya boleh tulis nama sendiri..
Ingatkan selama ni bibik atau teacher kat sekolah yang tolong dia tulis kat kertas2 atau buku2 dia..
Sekali aritu ternampak aleesya tulis nama dia sendiri dalam kertas conteng2..
Tak percaya kat aleesya, ibu bagi kertas kosong kat dia suruh tulis dan eja nama dia..
Dan akhirnya kebenaran terbukti....YES YES YES...dia dah boleh eja nama sendiri..
Alhamdulillah...tak sia2 hantar Aleesya masuk sekolah awal2..
Dengan izin daripadaNYA juga!!!

p/s: Setiap ibu bapa pasti bangga dengan anak masing2 kan..:)



 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment