Monday, August 15, 2011

Dapat balik duit yang tersekat semalam...

 Malam tadi, lepas balik dari Kota Tinggi dan berbuka di luar..
Singgah sekejap kat Petronas utk masukkan duit..
Ibu suruh ayah damia yang masukkan duit sebab malas nak keluar kereta..

Sekali punyalah lama ibu tunggu ayah damia..
Intai kejap dari cermin kereta..kenapa??
Nampak ayah damia tgh cakap2 telefon kat mesin CDM tu..
Apa pulak kan..

Masuk2 kereta..ibu tanya ayah damia call siapa??
Dia jawab "customer services"..
Ibu tanya lagi kenapa???
Dia jawab "duit sayang lekat tadi"..

Huaaaaaaaaaaa....nak nangis ibu dengar tau..
Memang frust giler ah malam tadi..
Cuak habis pun ade...
Dok terfikir2..dapat balik tak duit aku nanti???

Ayah damia relaks jer..
Lelaki memang cool kan..
Selamba jer ayah damia jawab...
"alaaaaa..lepas 3 hari bekerja dapat lah tu..kan dah telefon customer services tadi"..
Duit kita memang lah..
Duit dia tak sempat pun nak bank in semalam..sebab takut lah tu..hehe

Apa2 pun...Alhamdulillah..
Baru kejap tadi check akaun..
Memang dah masuk duit yang tersekat semalam..
YAKIN DENGAN REZEKI ALLAH..
Insyallah...rezeki itu tetap milik kita...
Alhamdulillah..

p/s: Ader sesiapa yang pernah terjadi macam ibu???
p/s: Memang efektif..walaupun pihak MAYBANK cakap 3 hari bekerja, tapi 1 hari bekerja jer dah masuk balik duit...Alhamdulillah..



 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment