Thursday, January 28, 2010

::My Little Helper Contest::



 Contest yg dianjurkan oleh Fida.
Syarat2nya amatlah mudah.
Segala syarat & hadiah boleh tgk kat sini. 

Aleesya ni memang lah rajin menolong ibu...
Agaknya dah terbiasa tgk apa yg dibuat oleh bibik kot
Kalau dengan bibik Aleesya suka tolong kemas katil, menyapu dan mengemop...
Tapi kalau ngan ibu nak tahu tak Aleesya suka apa??
Jeng
-
-
-

Jeng
-

-

Jeng
-
-
-


,
Damia Aleesya, 2y3m, is cutting the long bean.....

Hahhhh...ni lah dia...suka tolong ibu kat dapur....
Memang ibu sengaja ajar Aleesya tolong ibu kat dapur..
Supaya apabila dah jadi anak dara nanti...bolehlah masak untuk ibu dan ayah lak
Tapi apa2 pun Aleesya masih dalam kawalan yer....
Agar keselamatan terjamin..
Bukan biarkan dia sahaja...


GAMBAR SELINGAN
UNTUK MENUNJUKKAN BUKTI 
SHE IS MY LITTLE HELPER



Be careful Aleesya with the knife..



 How to cut the long beans??
The way is.......

 
 Well done Aleesya..
You are really my little helper

 
hohoho...she likes in the kitchen...

p/s: tapi kadang2 serabut gak kalau aleesya dah start tolong tu...serabut coz makin menyepahkan lagi...

Post a Comment