Wednesday, January 27, 2010

::Contest Sweet Picture Anak bersama Ibu::


 CONTEST Sweet Picture Anak Bersama Ibu.....
 

anjuran dari blog IBU

IBU juga mempunyai online shop iaitu MYTOMEIOUTLET






Macam biasa jugak, kali ni hantar penyertaan untuk Aleesya dan Ayyunie sekali gus..
Selagi layak boleh kan???
Nanti dah besar, dah banyak tak leh join contest....


Jom tgk pics

Pic No 1:




Nama: Damia Aleesya bt Khairuddin
Nama Ibu: Zamzarina
D.O.B: 17 Oct 2007
Kenapa anggap gambar ni S.W.E.E.T?
Sebenarnya jarang Aleesya nak bermanja sebegini dengan ibu. Tapi tidak kira apa jua aksi2 yang diberikan, sentuhan antara ibu dan anak adalah paling bermakna sekali....sebab itu ibu sentiasa menggalakkan anak2 ibu bergurau senda kerana ia dapat merasai sentuhan manja serta mengeratkan lagi hubungan...terpancar wajah keriangan Aleesya tatkala dapat "menerjah" belakang ibu....dan yg paling sweetnya...buat pertama kalinya aksi ini dirakamkan di tgh bandaraya JB, walaupun ibu duduk di JB hampir 11 tahun, tapi tak pernah lagi amik gambar kat Bandaraya JB...

Pic No 2


Nama: Damia Ayyunie bt Khairuddin
Nama ibu: Zamzarina
 D.O.B: 30 March 2009
Kenapa anggap gambar ni S.W.E.E.T?
OH YESSSSZZZZ!!!!! I like the moment very much....aksi yg bersahaja daripada ibu dan ayyunie membuatkan gambar ni sentiasa dalam ingatan...tambahan pula ayyunie sekarang dah semakin pandai bermain...jadi setiap aksi2nya akan ibu abadikan utk kenangan agar apabila dia dewasa kelak, biar dia tahu bahawa kasih sayang seorang ibu tiada batasannya.....






Post a Comment