Friday, October 16, 2009

:: DAMIA ALEESYA - SETAHUN DULU::





 

 

 

 

l

 

 

 


Pics kat atas tu diambil seminggu sebelum birthday Aleesya yg pertama....rindu sangat saat-saat ni. Bila fikir2kan masa tu tak sangka rupa2nya dah setahun masa berlalu. Dua hari jer lagi Aleesya nak sambut Ulangtahun yg ke-2. Aleesya dah banyak improvement dan semakin bijak sekarang. Semakin pandai berkata2, makin pandai bermain, makin pandai melawa, makin pandai menyanyi, makin pandai bercerita, makin pandai mengarahkan bibik, makin pandai merajuk, makin pandai meminta, makin pandai meniru gaya, dan pendek kata Aleesya memang seorang fast learner. Baru ajar atau tgk org buat beberapa kali jer, insyaallah Aleesya pasti boleh buat sendiri. Kalau kenangkan masa2 Aleesya kecil2 dulu, ibu tak sangka ibu boleh didik dan jaga Aleesya sehingga seperti sekarang.

DAMIA ALEESYA

Kaulah segalanya buat ibu dan ayah ......

Serta bakal menjadi contoh untuk adikmu, Ayunie.......



p/s: Pernah kadang2 terfikir kalaulah anak2 ibu dah besar nanti, sanggup ke ibu berpisah dengan Aleesya + Ayyunie sebab nak belajar, sebab kerja, dan paling ibu takut sebab kahwin....kadang2 fikir biarlah Aleesya + Ayyunie kecik cam ni jer....tak besar2, barulah tak akan berpisah dengan ibu......tapi ibu akur, kehidupan perlu diteruskan....


Post a Comment