Sunday, March 30, 2014

Raikan harijadi yang ke-5 di secret recepi


SELAMAT ULANGTAHUN YANG KE-5 UNTUK DAMIA AYYUNIE BT KHAIRUDDIN
Masa ni Ayyunie umur baru beberapa bulan.


Semoga menjadi anak yang cerdik pandai, solehah, patuh, sihat dan berjaya dunia akhirat.
Masa ni umur baru lepas pantang. Lebih kurang hari yang ke 60. Dah bawa pergi cuti-cuti Malaysia. Di dalam kendongan bibik.


Semoga menjadi anak kebanggan ibu dan ayah.
Masa ni umur nak masuk 2 tahun.
Bukan main lasak lagi..


Ibu ayah dan kakak Aleesya sayang sangat dekat baby tau. Walaupun baby selalu buli-buli kakak, tapi baby bertuah sebab kakak selalu mengalah.
Masa ni umur baru 2 tahun lebih.
Kerjanya nak main je..hihi


Kebetulan harini tak ke sekolah.
Bawalah Ayyunie celebrated kat Secret Recepi.
Dia yang pilih sendiri nak datang sini.
Dia juga pilih sendiri nak hadiah apa.
Bukan main muka chicky-chicky lagi kan.


Walaupun ibu selalu bebel-bebel kat baby, baby bertuah sebab apa yang baby nak makan, mesti ibu masak.


Happynya dia dapat tiup lilin sempena ulangtahun ke-5.


Dan walaupun ayah selalu tegas dan suka gomol-gomol baby, baby bertuah sebab apa yang baby minta, ayah tunaikan.


Dan babylah jantung hati kami semua!
Terima kasih Ya Allah kerana pinjamkan Damia Ayyunie kepada keluarga kami.


Opppss, ibu ayah pun nak enterframe juga.
Kesian kakak kena sekolah kan.

Semoga Allah senantiasa memberkati dan melindungi Damia Ayyunie bt Khairuddin.
Muahhh, Happy Birthday Baby!


Terima kasih in advance kepada auntie2 semua yang wish birthday Ayyunie.
Semoga Allah sayang dan jaga kalian semua.


Muahhh daripada Ayyunie utk semua pembaca blog ini!
Blog ini terhasil semasa ibu pantangkan Ayyunie.









Post a Comment