Tuesday, March 4, 2014

Dapat Hamper Kemenangan Contest Bergambar..


Sampai 2 kali person in charge ni call suruh ambil hadiah..
Nasib baik person in charge ni peramah dan baik..
Dan nasib baik juga ambil kat Taman Molek, Johor ni je..
Kalau ambil kat KL kan nanya..
Dah lah yang menang '2 adults free set dinner kat Star Point Hotel" burn cam tu aje..
Tak pe lah, tak ada rezeki nak ke situ, Insyallah rezeki nak makan dinner yang lagi best bakal menyusul.:)

Ni menang family fun time 2013 Photo Contest..
Anjuran Focus on the Family Malaysia..
Saya menang Consolation Prize ajer..
Ada ramai pemenang untuk contest ni..
Nak tengok gambar-gambar fun peserta lain boleh klik link bawah..


Boleh tahan besar juga hamper ni..
Saya tak buka lagi hamper ni..
Tpi tgk macam banyak produk dari China je..
Kalau tak ada logo halal atau saya was-was..
Saya bagi jer kat jiran2 cina sebelah saya ni..

Full054a_Noel

Dan inilah gambar kemenangan saya...
Nampaknya tak cukup fun untuk memikat hati juri..Hikss..
Tapi cukup fun untuk kami semasa beraya di Kampung tempohari..

Semoga rezeki kemenangan saya dipermudahkan dan diberkati olehNya..
Aaaaamiiinnn

p/s: Rasanya ni macam first time kot saya menang hamper makanan...kikiki

No comments: