Monday, March 3, 2014

CocoDamia Kebanggaan Zamzarina dalam Inspirasi Dapur


Inspirasi Dapur
Edisi ke 2
Sepatutnya gambar Cover Story gambar saya..
Tapi disebabkan gambar yang saya hantar walaupun dah 2 kali photoshoot low resolution, maka tak adalah muka saya jadi Cover story ya....^_^


Semestinya Business saya kebanggaan saya!


Seperti yang selalu saya beritahu sebelum ini,
CocoDamia - Bukan Sekadar Coklat Biasa.


Untuk cerita dan image yang lebih jelas, boleh baca di

"Keusahawanan adalah satu kemampuan mentafsirkan persekitaran, mengenal peluang, mengguna bahan, menjalankan projek, membesarkan kekayaan dan mengalakkan kebajikan sosial"
                                                                                                            
                                                                                                                                1MET -FAMA




:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: