Thursday, March 20, 2014

SOLD OUT || New Apple Ipad Mini for sale!

SOLD OUT!
Tq Buyer!
Tq yang bertanya!
Alhamdulillah



Apple Ipad Mini 7'9"
16 GB WIFI
Market Price: RM948 - RM928

My price???
Sure lagi lagi rendah dari harga tu..


Macam mana yang ayah damia pegang set Apple Ipad Mini tu, macam tu lah yang akan saya deliver kepada yang bertuah itu! 


The group of companies!



Ayah damia baru berkesempatan ambil hadiah ni masa dia ada kursus kat KL Isnin haritu.
Tu pun tercungap-cungap.
Sebab Isnin haritu jer ada 4 pihak kena jumpa dan 4 tempat kena pergi.
Otw nak ke KL, singgah Pontian kejap tempah baju utk para students kami ke Kem Motivasi tak lama lagi.


Lepas tu jam 12:30 tengahari, ada appoinment pula dengan Media Prima di Hilton Hotel.

Then barulah bergegas ke Puchong ambil Ipad Mini di HQ OLDTOWN.
Lepas tu jumpa orang kat Puchong juga bagi produk Krukk Krakk pula..


Tup tap tup tap dekat jam 6 petang baru check in kat Brisdale Hotel ni.
Oh ini bukan percutian saja2.
Tapi kesinambungan kursus tempohari yang seminggu kat Port Dickson haritu.


Semoga Ilmu yang abang pelajari diberkati dan dapat dipraktikkan semaksimum mungkin.
Peluang bukan datang selalu.
Nak melayakkan diri untuk kursus ni pun kena attend exam.


Dan terima kasih kepada semua-semua-semua yang tanya saya pasal Ipad Mini tu..
Lepas jer saya tulis entry ni, ramai yang bertanya kat blog dan FB berapa saya nak jual.
Yang tak tahan tu siap telefon ayah damia lagi. Haha..kebetulan pula masa tu dia tengah kursus kat PD, manalah tahu apa2 kan. Yang paling best lagi ada beberapa orang yang sms kat no handphone office 010-646 8383.  Sampai berbelas kali miss called. Hiks! Terbaiklah...Haishh masa tu, wajib ler kerani saya yang jaga handphone tu blur-blur. Ya lah saya kan tak bagi no phone saya. Agaknya tgk no 010 646 8383 tu selalu keluar masa promote CocoDamia. Apa-apa pun saya hargai usaha kalian utk mendapatkan Ipad Mini tu! Really appreciated it!

Ok lah kepada yang betul-betul nak beli Ipad Mini tersebut, kalini bolehlah email kepada saya ya. Hanya pertanyaan email sahaja akan dibalas. 
zamzarina99@yahoo.com

First Come First Serve!

p/s: Nak jual Ipad Mini jer pun, tapi mengarang entry berpanjang jela. Mungkin itu kelebihan saya yang membawa tuah..^_^





No comments: