Wednesday, March 19, 2014

KRUKK KRAKK CHOCOLATE BAR || Brain Power Product


Alhamdulillah!
Fast Selling..
Hot Product..
Taste Good..
Brain Power sure!


Baru 2 hari lepas cikgu dari Sekolah Tun Fatimah order, semalam restock lagi beratus-ratus bar! Katanya fast selling. Budak2 memang suka product macam ni. Eh yang dewasa pun suka lah!

Cikgu-cikgu dari negeri lain pun cakap kat koperasi Krukk Krakk dah macam hot Product! Hari-hari mesti ada students beli, beli dan beli..

Maaf saya katakan, ni bukan suka suki buat cerita, tapi kat pusat tuisyen saya sendiri pun dah macam Tsunami students beli Krukk Krakk ni. Nak-nak  pula saya jual dalam peti ais bersama dengan air-air kotak, Allahuakbar, sorang siap beli sampai 3 bars. Semoga anda semua dapat kebaikan dari lubanah dalam coklat ini ya pelajar-pelajar sekalian!


Kalau ada coklat yang lebih baik dan berkhasiat, why not kita bertukar? Hihi..


Dah masuk pasaran kedai runcit Krukk Krakk ni..


Dan juga sekarang dah mula masuk pasaran ke arked-arked dan mini market di Universiti. Kita mulakan dengan UTM tempat saya dan ayah damia menimba ilmu ya.



FOR SERIUS BUYER ONLY!

Kepada yang berminat untuk pembelian secara borong! Ya secara borong sahaja dan kami tak jual retails kerana tujuan menambah nilai kepada peniaga-peniaga lain, terutama yang nak jual di koperasi sekolah, arked atau cafe Universiti, cafe-cafe pejabat, pusat tuisyen, mini market, asrama sekolah, kedai makan hatta di rumah sendiri pun, boleh :

Pm fanpages: krukk krakk chocolate 
Sms/call: 010 646 8383
Email: cocodamia@yahoo.com


Tapi tapi tapi, please estimate 3-4 hari bekerja lepas pembayaran (borong) dibuat, baru stok akan dihantar kepada anda ya. Waiting list dari koperasi sekolah yang menunggu stock masih tik tok tik tok.. 

Alhamdulillah..
Setiap titik peluh dan usaha yang keluar..
Semoga diberkatiNya..
Terima kasih Ya Allah




No comments: