Monday, December 2, 2013

Restless

Restless!!!
Rasa terhuyung hayang je kepala ni..
Malam tadi jam 2:30 pagi sampai rumah dari Melaka. Hujan dah lah lebat. Perut pun kenyang. Apa lagi ayah damia mengantuk lah masa driving. Sempat tidur kejap kat RnR Pagoh. Kami anak beranak dalam kereta awal2 masuk kereta lagi dah lena diulit mimpi. Sekali sekala saya terbangun juga risaukan ayah damia bawa kereta dalam keadaan mengantuk. Apa2 pun alhamdulillah, kami sampai dalam keadaan hujan lebat.


Pagi ini, seawal jam 8:30 pagi dah berada di office centre saya. Hari pertama utk sesi pembelajaran 2014. Nak tak nak memang kena gi awal sebab conform ada lagi ibu bapa yang daftar last2 minute. Ada kerani pun sometimes pabila business sendiri ni, lebih meyakinkan kalau pemilik sendiri yang entertaint customer kan. Jam 1:30 tengahari tadi saya habis mengajar 2 sesi kelas berturut2. Walaupun mata memang lah amat mengantuk, tapi keterujaan nak mengajar terutama waktu cuti sekolah memanglah sangat kuat. Lagipun dah sebulan saya cuti mengajar masa bulan November haritu..:)


Habis kelas tadi, cepat2 bawa anak2 gi makan siap2. Balik rumah nak qada tidur yang restless sepanjang di Kluang dan Melaka.

P/s: Oklah.. Nak zzzzzzzzz dulu ya. Menaip sambil nak terlelap dah ni..

P/s: Tq semua yang sudi singgah baca blog saya ini!!! Love uolss..

No comments: