Thursday, December 12, 2013

Makan malam di Restoran Sayam, Stulang

Ini bukan kali pertama saya makan kat sini..
Dah banyak kali..
Tapi beberapa minggu lepas, staff saya yang recommend "kerabu campur" kat sini sedap..
Sebelum ni tak pernah pula try menu kerabu kat sini, selalu makan ketam masak sambal atau black pepper...
So malam minggu lepas, kami decided dinner kat sini.

Stulang pun dah banyak berubah sekarang..
Dah ada Vantage Bay, dah ada KFC yang boleh tahan luasnya, dan macam2 lagi..

Ok jom layan gambar2 kami kat sini..


Anak dara yang makin rajin buat kerja2 rumah.
Kat kedai pun ringan tangan nak senduk2 nasi ni..


Udang goreng tepung..best!


Tom Yam Chiang Mai..
Pedas ooo..


Hah ni memang sedap. Cukup citarasa.
Tapi saya tak lah makan perut lembu tu ya..
Memang recommended..


Telur dadar utk anak-anak..


Kerang rebus sebagai kudapan lepas makan..


Seorang satu air kelapa made in Thailand ni. No worries, ada Halal..
Oh ya Ayah Damia order fresh orange laaa..


Bukan main ramai lagi orang pada malam minggu tu..
Siap terjumpa parent student saya dan kawan lama saya lagi..


Yang bestnya suasana makan2 kat sini adalah dapat melihat gelagat orang.
Macam2 ragam ada..
Yang minta sedekah pun berselang2 datang.
Yang jual barang pun macam2 orang datang.
Sampaikan yang jual karipap panas2 pun ada.
Belilah 2 biji sebagai dessert kami malam tu.
Sedap.RM1.20 sebiji.
Penuh isi dalam tu..:)

P/s: So lepas ni kalau tak tahu nak makan kerabu best kat mana , boleh cuba kat Restoran Sayam ni ya..








No comments: