Saturday, January 18, 2014

Swimming Time @ Sutera Hotel


Semalam check-in di Seremban 2. 10 minit ajer dari booth kami di dataran Senawang tu. Dan macam biasa, lepas check-in tempat first sekali anak2 terjah mestilah swimming pool kan. Amik mood bergambar kat swimming pool dulu.

Ayah damia pula lepas rehat2 terus ke booth semula dan kami anak-beranak relax-relax dalam bilik. Jam 1 pagi hah baru ayah damia dan staffs balik hotel. So memang tak sempat le nak swimming kan. 


Breakfast pagi tadi. Ayah damia awal2 dah keluar ada hal dan terus ke Dataran Senawang. So kami anak beranak breakfast dengan staffs je. Ramai juga orang yg breakfast kat hotel tu. Kebanyakannya adalah staffs Kerajaan yang terlibat dengan HPPNK peringkat Kebangsaan ni.


Dah makan apa lagi? Inilah yang ditunggu-tunggu oleh mereka kan. Dabushhhhhhh dalam air!


Anak-anak main air dengan staffs. Ada juga yang tak turun main air. Happynya diaorg. Yang paling paling happy nampak tak sapa? Ayyunie yang hantu air tu lah!


Dan saya jadi pemerhati sahaja sambil surfing and capturing! Gambar dan saya memang tidak dapat dipisahkan..:))


Ayyunie yang tengah belajar apungkan diri dengan my staff. Nampak sangat yang Ayyunie ni cenderung pada air. Bukan main air jer suka, kuat minum air juga tu. Sampai pernah termuntah akibat minum air banyak sangat! Hiksss

Ok lah nak siap2 ke Dataran Senawang kejap lagi. 

Kepada sesiapa yang berkesempatan, jom ke HPPNK di Dataran Senawang hari ini dan berjumpa dengan Team CocoDamia ya! Jam 3 petang nanti Perdana Menteri akan merasmikan program tersebut. First time semalam saya pun terjoin sekali tgk staff-staff Kerajan buat raptai utk acara harini. Hiksss macam tu rupanya. Almaklum le saya yang tak pernah makan gaji dan bekerja sektor kerajaan. 






No comments: