Sunday, January 26, 2014

Saya dalam Metro Ahad dan KOSMO 26 Januari 2014


Pagi ni saya dapat tag seperti gambar diatas dari rakan comper. 
Wahhhhh!!! Saya dan Dettol Star Mum yang lain dalam Metro Ahad lah.
Bukan main lagi masing-masing posing cekak pinggang ya.
Photographer kata, tu posing standard. Hihi...

Pemenang adalah berdasarkan pendapat kita pada topik minggu tersebut dan juga Slogan terakhir selepas dipilih menjadi finalis. Alhamdulillah, semoga slogan saya dan para ibu-ibu lain dapat memberi sedikit tips kepada para-para ibu yang lain. Sharing is caring rite?


Lepas hantar Aleesya ke sekolah tadi, singgah kedai runcit cari Metro Ahad. 
Bukan main besar lagi page utk advertorial Dettol ni.
Kita tunggu slot NONA pula..:)
Blogger Kak Ayu dan Kak Ezna pun ada juga..

Kosmo saya tak beli...:)

p/s: Selain pengguna tegar Johnson & Johnson, saya dan keluarga juga pengguna tegar Dettol. Di office-office saya juga turut ada Dettol. Teringat lagi sketsa lucu kat rumah saya masa buat kenduri makan2 tempohari, rata2 tak percaya/ first time tengok sabun keluar sendiri melalui dispenser Dettol tu...kikiki...

No comments: