Friday, February 3, 2012

Restoran My Friend, Kempas || Bukan malas masak, tapi malas mengemas..

Weekdays pun makan kat luar..
Weekends pun makan kat luar..
Pastu bila dapur nak berasapnya..
Hehehe..dapur saya kadang2 jer berasap sekarang..
Masak tu sekejap jer..
Yang lotihnya tu time mengemas..
Nak2 pulak yang kita masak tu tak habis makan..
Nak buang sayang...masuk dalam peti dulu..
Lepas seminggu confirm masuk TONG SAMPAH punya..
Cadangan terbaik, makan kat luar jer lah senang...muahahahaha


Gambar lama dalam draft..
Masa cuti raya cina haritu..
Awal bebenar dinnernya..
Lepas asar terus datang sini makan2..
Walaupun hujan renyai2...ramai gak org..


Besar betul air yang aleesya + ayahnya order ni..
First time minum air ni..
Best sesangat..


Appetizer..
Keropok lekor best!!
Makan panas2..memang nikmat time hujan2 renyai..


Anak dara yang makin rajin tolong ibu...


Anak dara ni pun rajin jugak..
Rajin sikit jer...main jer lebih...hehe


Air lai ci kang ayyunie dan ibunya..
Selalu lai ci kang dalam mangkuk kan...
Ni dalam gelas besauuuuuuu punya


Yeayyyy!!!! Makanan sampai..
Sotong masak paprik..


Ayam masak oyster bersama Asparagus


Telur dadar utk ayyunie n aleesya


Clear Tom Yam Soup!!!!


p/s: Makan bersama keluarga juga merupakan terapi terbaik utk kualiti masa yang berharga....................... kan kan kan


Post a Comment