Thursday, February 9, 2012

Not TWIN!!! But definitely SIBLING!!!

 Confirm!!!!!
Semua gambar2 kat bawah ni akan dikanvaskan!!!
Speechless tgk aksi2 both Damias ni..
Ini bukan dirancang2...but just candid..
Snap continuously, dan inilah hasilnya...
Dan memang banyak gambar2 di Cameron Highlands akan kami Kanvaskan..
Dah siap nanti kami tunjuk yer..hehe..


Ada yang komen kat FB, macam anak2 mat salleh..
Wow weee!! hehe


Ada yang komen, memang sejibik dah macam kat obersea...hehe


Alalalalala...anak ibu...sweetnya!!!


Suka tul ayyunie kena kiss kiss oleh kakak yer..


Giliran adik kiss kiss kakak pulak...

Alhamdulilah...dengan kuniaan permata yang tidak ternilai daripadaNYA..

p/s: Opsss..berbalik kepada tajuk entry...ramai pulak masa kat Cameron yang bertanya:
"kembar ke?"
"twin erk??"
"beza setahu jer yer?"
"eh!! kembar tak seiraslah"..
Dan macam2 lagi soalan atau ayat penyata yang lebih kurang tu..
Kalau sesiapa yang masih tak tahu, both damias beza tahun 2 tahun, tapi kalau beza sebenar 1 tahun 6 bulan yer..tapi disebabkan si adik lebih bam bam dan cepat tinggi berbanding si kakak, maka ramai yang cakap
"KEMBAR!!!!"..


Post a Comment