Thursday, February 23, 2012

Bisness baru suami saya..

Selain dari mengusahakan bisness Pusat Bahasa dan Tuisyen, Kebaya Zarina Ayu Collections serta Khai Mohd Photography, suami saya juga sedang giat dengan bisness barunya iaitu RESTORANnya..
Walaupun tak ada masa, tapi demi RESTORAN serta kepuasan pelanggannya, sanggup tu lepas subuh tak tido, masak2 kat restorannya...pastu sebelum tido pulak gi Restoran lagi kutip hasil jualan hari tersebut...memang otak bisness lah abang ni....tapi menu semua western yer...tak main ler menu2 kampung ni...hehe..


Restoran ni dibuka lebih kurang 2 minggu lepas yer..
7 hari seminggu 24 hours yer restoran dibuka..
Jom kita tgk RESTORAN baru ayah damia..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Hah!!! Amacam??? Comel tak RESTORAN ayah damia ni..
Sehingga saat ni, hasil jualan adalan RM 168,376...
Fuhhh...banyak tu!! Tapi baru level 18 ler..
Namun sekarang perniagaan ini telah mengalami sedikit masalah kerana duit banyak, tapi nak expand tanah tak boleh sebab tak ada sorang neighbours pun...huhuhu..
Jadi kepada sesiapa yang buka RESTORAN cam ni jugak...bolehlah hubungi "khaimohd" dalam "invite" yer...supaya RESTORAN ni berkembang lagi luas dan maju...
Serius ni!!! Tak tipu...
HEHEHEHEHEHEHE...


MODE: Sekali sekala release tension buat entry sengal cam ni best jugak yer...hehe....hati HAPPY lepas terima 1 call tadi..jadi dalam hati ada RESTORAN YANG BERBUNGA2...ekekek

Post a Comment