Wednesday, February 8, 2012

Misi OMBAK RINDU berjaya!!!!!

 Wah wah...sana sini org updated gambar2 dan citer2 pasal holiday masing2..
Me too!! Tak nak ketinggalan jugak..
Nak jugak updated 2-3 keping gambar2 our long long holiday..
3 hari 4 malam yang sangat2 bermakna di Cameron Highlands..
Kalau org kata Cameron dah tak sejuk..
No No No...kalini masih sejuk yang teramat..
Jom layan gambar2 kami versi "OMBAK RINDU" kami...hehe


Love this photo until maxxxxx!!!
Teruja mula2 tgk gambar ni dalam kamera..
Yer lah masa posing nak cepat2 ajer..
Sebab malu org tgk kiri kanan kan...hik hik.


Ku merenungmu!!
Kau melihatku!!
Wink wink!!


Hero & Heroin hindustan versi melayu...
Hahaha....ok lah tu!!!

p/s: Okay lah nak sambung buat kerja pulak setelah 4 hari bercuti sakan...
Upload 3 keping dulu dari 600++ keping gambar yer..
Huaaa..tak tahu nak pilih mana satu gambar yang terbaik..
Sebab semua yang snap2 memang terbaik!!!


Post a Comment