Thursday, April 30, 2015

Gambar paling champion!


Dalam ramai-ramai saya COD Coklat IQ Cocodamia harini, gambar atas paling champion.
Sebab hampir 12 tahun tak jumpa rakan sekuliah kursus Pentadbiran dan Pembangunan Tanah saya ni. Happynya dapat jumpa dia kat Putrajaya pagi tadi. Kalau tak kerana dia waktu bekerja dan saya masih ada janji dengan ejen lain hantar stok, memang saya dah ajak dia ngeteh minum air atau makan2. Dia masih sama macam dulu. Cumanya yang beza anak dia dah 5. Murah rezeki ko Ija. Yang bongsu lahir kat UK masa dia sambung master. Baru 6 bulan balik Malaysia.


Dulu kerja bahagian tanah, lepas habis master balik Malaysia kerja di Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat pula. Semoga ko berjaya dalam bidang yang diceburi ya. Setiap usaha ko untuk membantu masyarakat insyallah ada ganjarannya.

Ija, terima kasih ya jadi ejen CocoDamia di Putrajaya! 

p/s: Anak-anak tengah mandi dalam bathtub, ayah damia ada seminar dan saya golek2 atas katil sambil taip entry ni. Lepas asar nak bawa anak2 main pool pula.






:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: