Thursday, April 23, 2015

Pelik erkkk pandangan orang ni..

Semalam ada 3 orang cakap saya makin berisi dan kembang.

Harini setakat jam 1:55 tgh, ada 4 orang pula cakap saya makin kurus.

Pelik erkkkk.

Arghhhh.. Ini semua dunia..

Janji saya tutup dengan ikhlas mana yang sepatutnya tutup.

Lagipun saya percaya kadang2 faktor pemakaian juga memainkan peranan untuk kita nampak kurus atau berisi kan. Nak-nak kalau kita pakai baju longgar dan jubah besar. Confirm nampak gemuk kan.

Yang penting bukan pada penilaian mata kasar manusia, tapi pada nilaian mata Allah. Tiada yang pernah jadi sempurna, melainkan kita berusaha untuk sempurna.


Otw nak pergi present dan betulkan mana yang boleh utk RP RBC saya dan ayah damia. Semoga Allah permudahkan segalanya dan perjalanan hidup kita semua.

No comments: