Wednesday, April 15, 2015

Kena kuarantin mencari ilham


Gambar pagi semalam.

Orang sebelah saya tu muka ketat sebab kena tinggal 3 hari. Ngeh ngeh ngeh. Tak jauh pun, 20km je dari rumah. Tapi suasana, persekitaran dan aura tu yang penting untuk mendapatkan yang lebih baik dan curahan idea lebih bernas dari tahun lepas.

Tahun lepas, saya dah sampai stage 4 dari 5 stage. 1 stage je lagi untuk merealisasikan impian. Kalini kena cuba lebih bersungguh-sungguh agar dapat sampai ke stage 5 dan sekaligus menang.


Bilik yang sejuk dan katil yang selesa for display only. Masuk bilik utk solat je. Malam tadi jam 2 pagi baru berkesempatan meletakkan belakang.

Bukan senang nak senang kan. Cuma kalini kerja saya lebih mudah sebab tahun lepas dah bersusah payah dan bersengkang mata kan.

Semoga Allah mencurah-curahkan idea yang bernas dan ilham yang dapat membantu orang luar disana agar lebih realistik dan berdaya maju. Aamin.

Doakan kejayaan saya dan kemenangan saya readers and friends.



No comments: