Saturday, April 25, 2015

Agenda wajib kalau pergi Pesta Konvo UTM


Shopping!!!!
Yeahhh, semestinya agenda shopping wajib ye..
Mana boleh tahan, depan belakang kiri kanan semuanya pakaian wanita, tudung, aksesori dan lain-lain.

Rugilah kalau tengok sahaja kan. Tapi shopping secara hemah lah kan.
Bukan ikut nafsu. Semalam settle beli baju kurung untuk raya yang nak dimatched kan dengan baju melayu ayah damia. Btw baju melayu ayah damia tu dah beli since bulan Februari lagi. Masa tu pattern tu baru keluar. Sekarang tengoknya dah makin banyak pula pattern tu. Tak pe lah, janji berbelanja secara berhemah kan.

Selain dari beli beberapa helai pakaian, saya juga tertarik nak beli tudung satin dull seperti diatas. Terpengaruh tgk dalam IG dan virals cerita Hati Perempuan gamaknya. Tapi tidaklah saya beli warna hijau seperti diatas. Kalini ayah damia yang pilihkan warna tudung untuk saya. 
Awwwww, saya rasa dia dah pilihkan saya warna paling eksklusif gitewwwww.


Dan apa lagi, agenda makan sup gear box pun wajib juga.
Nak-nak pula ayah damia dan anak-anak memang kaki makan sup.
So, apa lagi seorang semangkuk lah jawabnya order.
Alhamdulillah. Semalam sup gear box ni memang sedap.
Kadang2 kalau ikut pengalaman2 tahun lepas bila datang sini, ada juga yang tak sedap dan cair.
Yang ni just nice.
Kalau gi lagi, confirm nak makan kat sini lagi.

Eh-eh sempat ke nak gi lagi.
Saya kena siapkan kerja2 saya sebelum sampai due date dan siapkan stok2 CocoDamia sebelum masuk kontena lerrrr... tak lama dah pun...semalam pergi pun kengkonon nak release tension gitewwwwwww...


Dan untuk anak-anak, diaorg lebih suka memerhati dan keluar jalan-jalan je. Semalam Ayyunie nak juga naik kereta kuda Cinderella ni. Tapi ramai lah pulak tunggu Q. Lepas saya terangkan kepada Ayyunie yang kita kena tunggu lama nak naik ni, dia ok je. Terus minta beli Ayam Goreng uncle Bob dan makanan lain. 

Ok lah, kalau ada masa lagi, kita pergi lagi ya anak-anak. Bagi ibu bereskan dulu kerja2 ibu dan ayah ya.

p/s: Ayah damia cakap " beli online pun baju raya, datang pesta konvo pun beli baju raya, next week nak gi KL pun confirm beli lagi baju raya tu, berapa banyak baju raya laaaaaa..pakai yang sama juga abang tengok..". hahahahaha....maaf bang...Hati Perempuan memang begitu...;-)

p/s: Currently Team CocoDamia berada di Pasir Gudang untuk Majlis Pelancaran Inisiatif akses Barangan 1 Malaysia Kedai Tukar dan Johor Mart yang akan dirasmikan oleh Menteri Besar Johor sekejap lagi.

No comments: