Tuesday, April 28, 2015

Audit mengejut dan siapa lagi nak jadi ejen?


Tak lah mengejut mana. Jam 10:30 pagi tadi call, jam 11 pagi sampai. Audit dari Jabatan Kesihatan Malaysia untuk keluarkan lesen eksport ke Brunei. Dah 2 kali masuk barang ke Brunei melalui kontena, tak ada pun audit ni. Tahun ni very strict!


CocoDamia ok je terima audit mengejut. Sebab kami buat kerja ikut SOP dan ciri-ciri keselamatan yang dipatuhi. 2 orang pegawai ni random ambil 10 sample setiap produk untuk diperiksa dan akan hantar ke LAB untuk tentukan keselamatan dan kesihatan produk.

Insyallah LULUS! Sebab sebelum ni CocoDamia dah pernah audit kan nak eksport ke Singapore dan Vietnam.


Jangan was-was dengan Produk CocoDamia. Siapa yang belum pernah cuba, cuba sekali pasti nak lagi.

Bukan harga yang jadi ukuran. Tapi NILAI dalam produk yang dijamin berkualiti dan memberi kesan yang baik. Jom siapa-siapa yang nak jadi ejen atau pengedar dialu-alukan.

Kalau yang duduk sekitar Melaka, N. Sembilan dan KL yang nak jadi ejen, free postage untuk kalian semua. Saya sendiri yang akan hantar by COD. Kebetulan khamis ni saya akan ke KL.

Sebarang order atau pertanyaan sila hubungi/sms/wechat 010-6468383. Eh tengah taip2 entry ni keluar pula whatapps ada yang dah bank in nak jadi ejen di Putrajaya. Ok. Bereh. Khamis ni saya hantar.

Percayalah, 
CocoDamia,
Bukan sekadar coklat biasa!

No comments: