Thursday, January 1, 2015

Awak ada Wishcard 2015?


Alhamdulillah..
Setiap tahun kalau masuk Tahun Baru..
Perkara yang MESTI saya buat:

1. Lepas solat isyak, saya meminta doa SKRIP-SKRIP YANG BAIK untuk menjelang tahun baru hingga akhir tahun tersebut. Lepas tu ulang lagi ulang lagi setiap tahun selagi umur masih panjang. Tujuannya agar setiap perkara yang berlaku pada tahun tersebut adalah dengan meminta IzinNya terlebih dahulu. Bukan buat dulu baru minta doa. Itu dah nama tawakal namanya...:-))

2. Buat WISHLIST 2015 dalam WISHCARD. Alhamdulillah, malam tadi ada 9 wishlist semuanya. Kalau dapat tercapai 5 daripadanya pun dah bersyukur sangat-sangat. Semoga WISHLIST 2015 saya dapat direalisasikan dengan Izin Allah. Wishlist 2014 tercapai 6 daripada 10. Alhamdulillah.

3. Saya tekad setiap kebaikan yang saya dapat, saya akan buat pula kebaikan pada orang lain, agar ia dapat menjadi RANTAIAN KEBAIKAN. Insyallah.

P/s: Januari 2015, bulan untuk pulun buat stok coklat dan cereal cup CocoDamia sebelum masuk kontena tak lama lagi. Alhamdulillah. Rezeki permulaan tahun yang baik!

No comments: