Sunday, January 11, 2015

Penuh semangat dan iltizam untuk sesi persekolahan 2015


Alhamdulillah.
Selamat dah Aleesya masuk sekolah dia petang tadi.
Tak sabar-sabar dia nak ke sekolah.
Al-maklum lah, semua serba-serbi baru.
Dengan semangat baru.


No more beg kartun-kartun sekarang ni.
Botol air pun tak payah yang kartun-kartun.
Dah besar. Dah darjah 2.
So citarasanya sedikit berbeza.

Masa hantar ke sekolah tadi pun, guru besar dah tak bagi tunggu-tunggu anak.
Katanya dah besar.
Kejap je masa berlalu kan.

p/s: Esok Ayyunie pula ke tadika.



:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::
Post a Comment