Wednesday, December 31, 2014

Cereal Cup -CocoDamia || Pilihan alternatif produk Muslim


Sesi sekolah dah nak bermula. Order untuk koperasi-koperasi sekolah serta asrama-asrama sekolah dan beberapa kedai runcit seperti Muslim Shop pun dah start semula selepas cuti sekolah hampir 2 bulan. 

Cereal Cup  -  CocoDamia yang sangat memikat. Hanya tuang susu atau juice atau minuman koko sahaja. Boleh dimakan bersama air panas mahupun air sejuk.
Nak tambah strawberry dan buah-buahan lain pun lagi sedap.
Siap lengkap dengan sudu didalamnya.

Saya dan anak-anak murid saya gi travel bawa ini sahaja. Time rehat pun anak-anak murid saya makan ni aje. Bukan sahaja mudah, malah tidak comot, cepat dan yang penting berkhasiat dan mengenyangkan.

Cup warna purple campuran cornflakes bersama raisins. Cup warna merah campuran cornflakes dan coklat chips.

Confirm budak-budak semua suka. Eh orang dewasa pun suka lah. Masa kat Batam aritu, mak-mak dan yang dewasa yang membelinya.

NAK ORDER?
CALL/SMS 010-6468383 


Macam biasa, selepas R&D produk, anak-anak murid saya lah jadi testimoninya. 
Haishh...hari-hari makan ni pun tak pe budak-budak ni.


Sejak upload gambar dalam media sosial semalam (sebelum ni tak berapa highlight sebab kapasiti tak cukup, sekarang Insyallah cukup), ada beberapa insan yang sudi membeli Cereal cup - CocoDamia untuk diinfakkan kepada mangsa-mangsa banjir. Kata mereka, kadang-kadang produk-produk macam ni, tak banyak, sedikit pun boleh mengembirakan hati anak-anak kecil. Bukan sahaja mudah, malah mengenyangkan dan berkhasiat kan. Lagipun ia boleh jadi pilihan alternatif produk-produk cereal di pasaran. 

Maka dengan ini, saya umumkan bagi mana-mana insan yang nak sedekahkan cereal cup - cocodamia ni kepada mangsa-mangsa banjir, saya akan bagi harga best price (hampir harga kos) kepada insan-insan tersebut. 

Allah tahu apa yang anda niat dan buat. Saya tak perlu ambil tahu insan2 tersebut jujur atau tidak. Kerana secara tidak langsung "bahagian" team CocoDamia pun ada dalam sedekah tersebut.

KEPADA YANG BERMINAT, BOLEH..
CALL/SMS 010-6468383

< YANG BAIK-BAIK ITU TIDAK SEMESTINYA INDAH-INDAH SAHAJA. JIKA KITA YAKIN PADA KASIH DAN RAHMAT ALLAH, SETIAP MUSIBAH JUGA AKAN DIPANDANG INDAH>

No comments: