Wednesday, April 30, 2014

Selfie dengan tujuh kembar saya!


Baru balik dari perasmian Karnival IAT di Aeon Kulaijaya. Tapi saya terlepas sikit je time rasmi tu, berkejaran bawa kereta. Al-maklum ler, busy sana sini. Ngam2 sampai sana YB dah habis rasmi. Interview pun staff yang jawab semua. Untung sabut staff saya tu nanti keluar TV atau paper. Ayah damia pula meeting kat KL.

First time sampai Aeon Kulaijaya ni. Paling teruja siap ada make up room lagi dalam washroom ok. Terbaik! Saya pun apa lagi sempat berselfie. Saya ni segan nak selfie sorang-sorang sebab pemalu. Tapi kalini ada 6 orang kembar kat belakang saya yang temankan saya selfie. Hihi..

Ok lah, kalau ada masa uols sekitar Kulai atau JB boleh leh ke Karnival IAT tu ya. Bermula dari jam 10 pagi sampai 10 malam dari 29/4 hingga 4/5. Lama tu kan. Mana2 warga JB yang nak beli retails Krukk Krakk tu, ni lah masanya. Coklat IQ pun ada promosi. Jemput singgah booth CocoDamia ya.


Balik dari Aeon cepat2 ke Zawara JB amik baju yang saya booked masa kat Kelantan haritu. Ok nanti selfie dengan baju baru ni ya .. Wink wink..



No comments: