Friday, April 18, 2014

CocoDamia boleh didapati dalam Pasar Bergerak 1 Malaysia


Fuyoo!
Saya sendiri pun baru tahu ada bas standard yang berhawa dingin dan diubahsuai didalam bas untuk kemudahan membeli belah bagi penduduk-penduduk kawasan yang telah ditetapkan. Dunia makin maju kan. Dalam bas pun boleh shopping!


Siap ada kaunter pembayaran lagi tu. Dan susun atur produk pun dah macan pasaraya. Oh ya, Pasar Bergerak 1 Malaysia ni hanya mempromosikan produk-produk IKS sahaja. Dan juha jaminan harga yang berbaloi bagi pengguna.


Nampak tak mana satu Krukk Krakk Chocolate Bar?


Zoom in!
Alhamdulillah.. Kini Krukk krakk boleh didapati dengan mudah. Dan yang best tu, person in charge cakap, krukk krakk memang antara hot selling produk selepas 1 bulan berada dalam pasar bergerak tersebut. Memang pengguna akan sentiasa repeat order.

Berikut adalah jadual bagi pasar bergerak 1 Malaysia. Dah ada jadual ni senang le org nak setting time nak shopping kan.

Isnin :


8am - 11am : PPR Kempas

Selasa :



11am - 2pm : Pejabat Kerajaan 


1. KDN Setia Tropika


2. LHDN Johor Bahru


3. Kota Iskandar

4pm -7pm: PPR Desa Mutiara

Rabu:



11am - 2pm : NBOS


1. MPPG

4pm -7pm : PPR Perjiranan 8

Khamis : Program khas



Jumaat : Program khas

Sabtu : 



7am - 12pm : Pasar Tani Pasir Gudang

4pm - 9pm : Pasar Tani Bandar Penawar

Ahad :



8am - 11am : PPR Sri Stulang


Gabungan bahan berkualiti dalam satu bar! Insyallah jika dimakan secara istiqamah, akan nampak kesannya. 

Dan Alhamdulillah, stokis dan pengedar pun makin-makin bertambah sudah. Syukur dapat berkongsi rezeki dan kebaikan produk bersama anda diluar sana.

Kepada sesiapa yang nak jadi agen negeri bagi produk Krukk Krakk, dialu-alukan sms/whatapps 010 646 8383 atau 010 601 8383 ya. Insyallah modal kecil pulangan besar. Yang penting niat yang betul utk berniaga. 

Aaamiin.


:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: