Tuesday, October 22, 2013

~Rindu nak berphotoshoot~

Serius!
Sangat rindu..
Dulu2 sebelum rezeki saya bersama dengan CocoDamia, asal pergi jer holiday atau stay mana2 hotel atau keluar outing, DSLR mesti tak tinggal sebab suka shoot sana, shoot sini, pose sana, pose sini..
Tapi sekarang.....weekends pun banyak kerja ke sana sini..
Hanya melihat gambar2 yang kami pernah shoot dulu sebagai kenangan..


Bestnyalah kan kalau hari2 boleh berphotoshoot..
Opsss kalau hari2 melampau..
Means time weekends..


Setiap gambar ada ceritanya..
"Pictures of moments speak more than thousand words"


Walaupun gambar ni blurrrr..
Tapi saya suka..
Ntah kenapa..

Semoga Allah beri saya sedikit kelapangan waktu utk berphotoshoot kembali di tempat yang lebih cantik.....Amin..

Gambar2 kat atas ni masa kami singgah photoshoot di Tanjung Balau..

p/s: Coretan seorang kaki posing...ngeh ngeh ngeh..



Nota Kaki:
:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: