Monday, October 21, 2013

Anugerah Industri Komoditi 2013 || 3 hari sahaja lagi


Temui Team CocoDamia pada acara Miccos di MAEPS Serdang bermula 24hb hingga 27hb ni ya semua!

Bermula jam 10 pagi hingga 6 petang sahaja.

Kepada yang masih belum rasa lagi Coklat IQ ni, bolehlah ramai-ramai datang rasa tester yang kami sediakan. Tak pe makan banyak-banyak pun. More you give, more you get back. Itukan Janji Allah.

Dan yang penting, setiap isi kandungan dalam Coklat IQ mempunyai khasiatnya yang tersendiri termasuklah "lubanah" yang terdapat dalam coklat ini yg mana tiada tolok bandingannya khasiatnya.

Jumpa di sana ya semua!

Warga Putrajaya seandainya nak COD atau nak ambil sendiri pun boleh. Sebab Team CocoDamia masih memilih hotel Everly sebelah Alamanda sebagai penginapan rasmi kami. Dah jatuh cinta dengan hotel ni agaknya. Tak sempat saya nak buat review lagi pasal hotel ni. 


3 hari saja lagi dah!!! Sabar tau semua!!! Opsss gambar atas tulis 3 hari lagi sebab tu posting semalam..:).. Apa2 pun bagi yang tak bawa wang tunai, boleh guna kad debit atau kad kredit ya utk memudahkan urusan pembelian Cocodamia anda.

Peluang juga kepada mana2 orang perseorangan atau pemilik2 kedai runcit dan Muslim shop utk menjadi agen, stokis atau dealer. Boleh datang diskusi bersama kami disana. 

Semoga niat dan usaha kita utk menambah nilai kepada masyarakat sekeliling terutama orang-orang tersayang dipermudahkan dan diberkati olehNYA. Percayalah sesuatu yg Allah suka memang sangat senang urusannya.

Segala pertanyaan, tempahan atau pembelian boleh hubungi 012-7507659.

P/s: Bilalah saya nak buat entry penghargaan utk semua silent reader blog saya yang berkunjung ke booth2 Cocodamia dan juga penghargaan kepada semua pengunjung yang sempat saya snap2 bersama tempohari???



No comments: